sponsormogelijkheden

Sponsoring, iets voor u?

Wij zijn natuurlijk erg blij met onze huidige sponsoren maar we blijven altijd op zoek naar bedrijven en instanties die onze club financiëel willen ondersteunen. Wij hebben de volgende onder andere de volgende mogelijkheden voor u.

* Vrienden van Eurosped Pollux

Voor slechts € 100,00 per jaar wordt u Vriend van Eurosped Pollux. Uw logo kan op onze website worden geplaatst met uw naam en link naar uw eigen website.

* Bordsponsoring Beachcourt Paal 12

Op de locatie van de Omnivereniging Paal 12 aan de Vondellaan zijn er nog diverse plekken vrij voor uw reclamebord. Vanaf € 350,00 per jaar heeft u een reclamebord op deze prachtige locatie! De contractduur is 3 jaar.

Naast bovengenoemde sponsormogelijkheden zijn er uiteraard andere vormen van sponsoring mogelijk. Download hieronder de volledige sponsorbrochure.
Voor meer informatie mailt u naar onze Sponsorcommissie sponsorcommissie@vvpollux.nl