Afmelden

Onze regels omtrent afmelden:

Wat jammer dat je de vereniging gaat verlaten! Wij hopen dat je met veel plezier bij ons hebt getraind en gespeeld.
Je kunt je via onderstaand formulier afmelden.
Je afmelding is pas definitief als je een bevestiging van onze ledenadministratie hebt ontvangen.
We vinden het ook fijn als je je trainer persoonlijk even informeert.Via hem/haar krijg je, als je wedstrijden hebt gespeeld, je spelerspas terug.

Let op: Bij het niet correct afmelden blijf je dus als lid geregistreerd en zal er contributie van je rekening worden afgeschreven.
Deze betalingen worden niet teruggestort.

Je kunt op 2 momenten je lidmaatschap opzeggen:

1. Aan het einde van het seizoen, je moet je dan uiterlijk 1 mei afmelden. Je betaalt dan contributie tot en met juni.
  2. Halverwege het seizoen, je moet je dan vóór 1 december afmelden. Je betaalt dan contributie tot en met januari.

Afmelden gedurende het seizoen is wel enigszins ongebruikelijk en eerlijk gezegd ook vervelend en wel om de volgende redenen:

* Wij stellen met zorg onze teams samen voor een compleet seizoen.
* Door een tussentijdse afmelding kunnen er problemen in het team ontstaan of in de competitie.
* De kosten van materiaal, zaalhuur en Nevobo lidmaatschap zijn begroot voor een compleet seizoen.
* Het tussentijds opzeggen heeft consequenties voor onze begroting.

Wij vonden het fijn dat je voor onze vereniging hebt gespeeld en wensen je veel succes bij alles wat je verder gaat doen!

Afmeld formulier:

Beëindigt lidmaatschap per*

Afmelden uiterlijk 1 mei of 1 december

Kleding inleveren:

Let er ook op dat je je wedstrijdshirt inlevert na het beëindigen van je lidmaatschap. Je kunt hiervoor contact opnemen met de kledingcommissie via de mail op kledingcommissie@vvpollux.nl. De incasso van het kledinggeld wordt pas gestopt als je het wedstrijdshirt hebt ingeleverd.

Ga je verhuizen?

Als je in de loop van het seizoen verhuist, geef dit dan ook even door aan onze ledenadministratie (ledenadministratie@vvpollux.nl).