Algemeen

Voor de sponsorcommissie zoeken wij altijd enthousiaste mensen. Lijkt dit u een leuke uitdaging? Neem dan contact op via secretariaat@vvpollux.nlOok voor meer informatie over sponsormogelijkheden kunt u ons mailen.

U kunt uiteraard ook schriftelijk contact opnemen via Postbus 393, 7570 AJ Oldenzaal.

Een stukje geschiedenis…….

In het verleden ontving onze vereniging van de Stichting Topvolleybal een jaarlijkse bijdrage om de begroting rond te kunnen krijgen.
Daartegenover stond dat de vereniging zelf geen sponsoractiviteiten zou gaan ondernemen.
De vereniging zorgde als tegenprestatie voor de ondersteuning bij wedstrijden van Dames 1.
Sinds een aantal jaren is de Stichting toen  niet meer in staat gebleken aan haar financiële verplichting jegens de vereniging te kunnen voldoen. In het beleidsplan 2009-2012 koos de vereniging er voor om in de toekomst niet meer afhankelijk te zijn van een jaarlijkse financiële bijdrage van de Stichting.

Dit houdt in dat de vereniging zelf sponsoractiviteiten kon en moest gaan ontplooien.